مدیریت کیفیت جامع (TQM)
تعریف اصلی مدیریت کیفیت جامع (TQM)، به رویکرد مدیریت دراز مدت و رسیدن به موفقیت از طریق رضایت مشتری است. در یک کلام TQM، تاثیر تمام اعضای یک سازمان در بهبود فرایندهای، محصولات، خدمات، و فرهنگ که در آن کار شرکت کنند می باشد . اطلاعات و اجرای این روش از تعالیم رهبران با کیفیت به نام های فیلیپ کرازبی B.، ادواردز دمینگ، آرماند فایگنباوم، Kaoru ایشیکاوا، و جوزف جوران. آمده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه و چگونگی پیاده سازی و اجرا و اخذ گواهینامه و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قیمت باکارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید.
کارشناس بازرگانی: خانم سلمانی
شماره تماس: 22926960
منبع: WWW.ISO2015.IR